REGULAMIN KLUBU 4fitt KŁODZKO UL. ŚLĄSKA 6
DOTYCZĄCY ŚWIADCZENIA USŁUG W KLUBIE FITNESS
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.11.2015 r. i jest regulaminem w rozumieniu art. 384 Kodeksu Cywilnego i określa prawa i obowiązki stron 4fitt zwanego dalej „Klubem”, której jest integralną częścią, chyba, że umowa stanowi inaczej. Klub 4fitt świadczy usługi sportowo – rekreacyjne z zakresu fitness na rzecz klientów indywidualnych oraz firm.
Warunki korzystania z Klubu Fitness 4 dla klientów indywidualnych
1. Członkostwo powstaje po łącznym spełnieniu poniższych warunków, złożeniu, wypełnieniu oraz podpisaniu Zgłoszenia Członkostwa, z którego wynika fakt zapoznania się z Regulaminem i akceptacji zasad obowiązujących w klubie, w szczególności zaś wysokości i sposobu uiszczania opłat członkowskiej-zawartych w niniejszych Warunkach oraz Cenniku. Jak i wydaniu członkowi Karty Członkowskiej zawarta zostaje Umowa Członkowska w Klubie 4fitt.
2. Członek klubu jest zobowiązany do uiszczania opłat za korzystanie z usług klubu. W przypadku zawarcia umowy rocznej w systemie płatności miesięcznej, Członek Klubu zobowiązany jest do wpłaty każdej kolejnej raty przed dniem upłynięcia terminu miesięcznego, tzn. jeżeli ktoś wykupi karnet piątego dnia miesiąca musi być dokonana wpłata, nie później niż piątego, gdyż w systemie będzie widniał brak wpłaty. Konsekwencją tej sytuacji będzie niewpuszczenie Członka na teren Klubu.
3. Klub wystawia paragony fiskalne oraz żądanie klienta faktury na kwotę opłat uiszczonych za korzystanie z usług.
4. Z usług Klubu, można korzystać w zakresie posiadanych uprawnień, we wszystkie dni otwarcia klubu.
5. Członkiem Klubu może zostać osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Osoba niepełnoletnia, która ukończyła 16 lat i nie jest całkowicie ubezwłasnowolniona, może zostać członkiem Klubu za zgodą swoich przedstawicieli ustawowych.
6. Dokumentem legitymującym członkostwo i prawo do korzystania z usług Klubu jest Karta Członkowska.
7. Członkowie Klubu są zobowiązani do okazywania swojej Karty Członkowskiej za każdym razem, kiedy wchodzą do Klubu.
8. Klub ma prawo nie wpuścić na teren obiektu członka, o ile nie okaże on ważnej Karty Członkowskiej.
9. Karta Członkowska, ma charakter imienny i nie może odstępowana innym osobom. Uprawnienia płynące z jej posiadania mają charakter osobisty i nie mogą być przenoszone na inne osoby.
10. Fakt utraty, zniszczenia lub uszkodzenia Karty Członkowskiej, oraz zgubienia kluczyka do szatni, powinien być niezwłocznie zgłoszony. Koszt wydania nowej Karty Członkowskiej jak i kluczyka do szatni wynosi 50zł.
11. Klient posiadający ważną Kartę Członkowską fitness Klubu 4fitt, Może dokonywać rezerwacji zajęć:
a) osobiście w recepcji Klubu po okazaniu karnetu.
b) telefonicznie.
c) online.
12. Rezerwacje można odwołać najpóźniej na 3 godziny przed rozpoczęciem zajęć, a zajęcia poranne do godziny 18 dnia poprzedniego.
13. Nieodwołanie zajęć uznaje się za wykorzystane.
14. Klub zastrzega sobie prawo do odwołanie zajęć z fitness, indoor cycling, crossfit itp., jeżeli liczba zainteresowanych nie będzie przekraczać pięciu osób.
15. Członek Klubu jest zobowiązany do przychodzenia na zajęcia punktualnie. Nie jest dopuszczalne wchodzenie na salę ćwiczeń grupowych po rozpoczęciu zajęć.
16. W odniesieniu do najbardziej popularnych zajęć, Klub zastrzega sobie prawo poproszenia o wcześniejsze zapisy na takie zajęcia wraz ze wskazaniem terminów dokonywania takich zapisów.
17. Klub jest otwarty we wszystkie dni roku kalendarzowego, w następujących godzinach:
poniedziałek – piątek 6:00 – 22:00
sobota 8:00 – 20:00
niedziela 8:00 – 18:00
18.Klub jest zamknięty w święta Bożego Narodzenia, Wigilię, Dzień Wszystkich Świętych, Święta Wielkanocne, Nowy Rok i w święta państwowe. W tych przypadkach klub nie będzie przedłużać
ważności Karty Członkowskiej. Dyrekcja Klubu może podjąć decyzję o otwarciu Klubu w niektóre z wyżej wymienionych dni.
19. Klub może być zamknięty na czas konieczny do przeprowadzenia niezbędnych remontów lub zabiegów sanitarnych, a także na podstawie decyzji stosownych władz oraz z powodu siły wyższej. W sytuacji, gdy zamknięcie jest zaplanowane, dyrekcja powiadomi o tym członków z pięciodniowym wyprzedzeniem, umieszczając w siedzibie Klubu, w miejscu ogólnodostępnym stosowną informację na ten temat. Jednocześnie jeśli przerwa będzie trwała dłużej niż 72 godziny umowa o korzystanie z usług Klubu zostanie automatycznie przedłużona o ilość dni, w jakich Klub był nieczynny.
20. Klub oraz obsługa, nie będzie ponosił odpowiedzialności za rzeczy członków Klubu umieszczone poza przeznaczonymi do tego celu szafkami, w szczególności pozostawione w salach ćwiczeniowych, chyba, że szkoda poniesiona przez członka Klubu wynikła z ewidentnej winy pracownika Klubu.
21. Klub oraz obsługa nie odpowiada za przedmioty pozostawione w szatni.
22. Osoba chcąca korzystać z zajęć oferowanych przez Klub powinna zasięgnąć opinii lekarza odnośnie swojego stanu zdrowia.
23. Ćwiczący powinien poinformować instruktora, o wszelkich chorobach i dolegliwościach przed rozpoczęciem zajęć.
24. Zabrania się uczestnictwa w ćwiczeniach po spożyciu jakiejkolwiek dawki/ek alkoholu lub innych środków odurzających oraz w przypadku złego samopoczucie.
25. Klub oraz obsługa, nie ponoszą odpowiedzialności za wypadki oraz kontuzje powstałe na obiekcie.
26. Korzystanie ze sprzętu powinno odbywać się zgodnie z zaleceniem prowadzącego zajęcia w sposób bezpieczny, tj. z zapewnieniem dbałości o bezpieczeństwo ludzi, poszanowaniem sprzętu i sali.
27. Z pomieszczeń, urządzeń oraz sprzętu Klubu członek powinien korzystać zgodnie z ich przeznaczeniem i w sposób wskazany przez dyrekcję oraz personel Klubu lub wynikających ze stosownych instrukcji bądź informacji. Dyrekcja Klubu zastrzega sobie prawo do poproszenia członka Klubu o opuszczenie obiektu, który w opinii dyrekcji lub personelu Klubu nie przestrzega tych zasad.
28. Za wszelkie szkody powstałe na terenie Klubu z winy ćwiczącego odpowiada ćwiczący do 100% wartości powstałej szkody.
29. Członek Klubu zobowiązany jest o przynoszenie ze sobą ręcznika.
30. Obowiązuje zakaz ćwiczenia bez koszulek i obuwia.
31. Na zajęciach bezwzględnie obowiązuje obuwie sportowe, zamienne – z czystą podeszwą, inne od tego, w którym się przyszło.
32. Dyrekcja Klubu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zasad ubierania się w Klubie i poproszenia członka Klubu, który w opinii dyrekcji lub członka personelu Klubu, ubrany jest nieodpowiednio o opuszczenie Klubu.
33. Nie wolno wnosić na salę szklanych i otwartych naczyń.
34. Osoby korzystające z usług Klubu zobowiązane są do pozostawiania ładu i porządku po zakończonych ćwiczeniach.
35. Członek Klubu korzysta z usług Klubu na własną odpowiedzialność i nie może zgłaszać pod adresem Klubu żadnych roszczeń z tytułu uszkodzenia ciała lub utraty zdrowia w związku z korzystaniem z usług Klubu, chyba, że zostało to spowodowane przez Klub lub członków personelu Klubu w sposób zawiniony.
36. W pomieszczeniach Klubu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu, spożywania alkoholu, zażywania środków odurzających i narkotyków; przynoszenia alkoholu, środków odurzających i narkotyków; przychodzenia w stanie nietrzeźwości, wstanie odurzenia lub pod wpływem narkotyków oraz handlu w/w używkami.
37. Zabrania się przynoszenia do Klubu przedmiotów niebezpiecznych i innych przedmiotów, których wniesienie na teren Klubu mogłoby utrudnić korzystanie z Klubu innym członkom, lub mogłoby doprowadzić do uszkodzenia lub zniszczenia mienia, bądź mogłoby stanowić zagrożenie dla „bezpieczeństwa osób przebywających w Klubie, ich życia oraz zdrowia”.
38. Zabrania się wprowadzanie zwierząt na teren Klubu.
39. Członkowie Klubu są zobowiązani do zachowania spokoju i porządku w Klubie oraz niezakłócania innym członkom Klubu możliwości korzystania z usług Klubu.
40. Osoby naruszające zasady porządku w Klubie będą proszone o opuszczenie Klubu. W stosunku do osób rażąco oraz uporczywie naruszających zasady porządku Klubu lub postanowień niniejszego Regulaminu, oraz w przypadku braku płatności Klub może, rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym. Również członkowi Klubu przysługuje uprawnienie rozwiązania umowy z Klubem, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klub w sposób rażący lub uporczywy postanowień niniejszego Regulaminu.
41. Istnieje możliwość wypowiedzenia umowy z 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia, przy czym miesiąc rozpoczęty nie może być miesiącem wypowiedzenia.
42. Członkostwo w klubie można zawiesić na okres 1 m-c, w szczególnych przypadkach o okresie zawieszenia umowy będzie decydować dyrekcja.
43. Dyrekcja Klubu zastrzega sobie prawo odmowy wpisu w poczet członków Klubu, a co za tym idzie do niezawierania umowy w oparciu o Regulamin bez podawania przyczyny.
44. Członkowie Klubu zobowiązani są do informowania Klubu o wszelkich zmianach adresów zamieszkania oraz adresów do korespondencji, w tym także adresów do korespondencji elektronicznej. Pisma wysłane na podane kierownictwo Klubu adresy, a nie podjęte w terminie lub zwrócenie do nadawcy, uważa się za doręczone skutecznie z ostatnim możliwych dniem ich odbioru.
45. Klub zastrzega sobie prawo do wykorzystania w celach marketingowych (reklamowych) zdjęć wykonanych na terenie klubu w godzinach jego pracy oraz podczas imprez zewnętrznych organizowanych przez Klub wraz z wykorzystaniem wizerunku klienta. W razie wykorzystania wizerunku Klienta, co będzie w jakikolwiek sposób naruszało prywatność Klienta i Klient zgłosi ten fakt dyrekcji klubu wówczas Klub zobowiązuje się do wycofania zdjęcia, reklamy w najszybszym możliwym terminie. Wszelkie materiały drukowane z wykorzystaniem zdjęć klubu mają zawsze charakter informacyjny i służą tylko i wyłącznie w celach informacyjnych o Klubie. Wykorzystanie przez osoby trzecie bez zgody dyrekcji zdjęć klubu jest zabronione.
46. Wszelkie zagadnienia zawarte w regulaminie dotyczą zajęć grupowych oraz treningów personalnych.
47. W zakresie nie uregulowanym umową i niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.